Assortiment
Heb je vragen? Wil je graag advies? Of heb je wellicht suggesties? Laat het ons weten:
Bel: 020-4706050 (ma-vrij, 9.30-17.30 uur)
Mail: mail@vindict.nl
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw bestelling snel, helder en naar wens verloopt. Hieronder lichten we het bezorgproces graag toe. Heeft u vragen? Bel ons: 020-4706050 (ma-vrij, 9.30 - 17.30 uur) of stuur een email naar: mail@vindict.nl.
Ook voor spoedbestellingen kunt u het beste even bellen (020-4706050). Het is soms mogelijk dat Vindict de bestelling direct zelf even aflevert in de buurt van Amsterdam.
1. Standaard bezorgservice
Voor 17 uur besteld is de volgende dag in huis (m.u.v. zon- en feestdagen). In verband met eventuele drukte bij onze vervoerder Post NL, kan het echter zijn dat de levering van uw pakket langer duurt dan u van ons gewend bent. Van Post NL ontvangt u een mail met de exacte leverdag en tijd.
2. Zaterdag bezorgservice
Bestellingen die door de week worden gedaan worden diezelfde zaterdag nog geleverd. Bestellingen vanaf vrijdag 17 uur worden de zaterdag de week erop geleverd.
3. Ophalen in Vindict winkel
Twee keer per week worden de online bestellingen bij de winkel afgeleverd. We laten u weten wanneer de bestelling klaar staat in de winkel (Elandsgracht 113/Docklandsweg 5). Bel ons gerust als u spoed heeft. Wie weet kunnen we aan uw wens voldoen.
* Speciaal verzoek voor de chauffeur?
Geef dit aan tijdens het bestelproces bij het invulveld 'opmerkingen'. U kunt ook op de dag van de levering een briefje op de deur plakken met een boodschap voor de chauffeur.
Hoe verloopt de bezorgservice?
Vindict werkt al jaren met de bezorgservice van DPD/Vinologix. Zij zijn specialist in het leveren van wijnen. Hieronder leest u stapsgewijs hoe wij met DPD samenwerken om uw bestelling in goede orde afgeleverd te krijgen.
1. Aankondiging datum
U ontvangt binnen enkele uren tot 2 dagen (weekendbestelling) na de bestelling een email wanneer het pakket zal worden afgeleverd. Komt deze bezorgdatum niet uit? Dan zijn de volgende reacties mogelijk:
- een andere bezorgdatum;
- een ander bezorgadres;
- direct leveren aan een pakketshop naar keuze;
- neerzettoestemming verlenen om het pakket bijv. in de schuur te zetten.
2. Aankondiging verwacht tijdvak
Op de bezorgdatum zelf ontvangt u een email met een tijdvak van 60 minuten, waarbinnen de chauffeur af komt leveren. Tot een half uur voor het tijdvak kunt u nog reageren en aanpassingen doorgeven. Daarnaast kunt u via een interactieve kaart precies kunt zien waar de chauffeur zich bevindt.
3. Niet thuis?
Mocht u bij bezorging niet thuis zijn en niet hebben kunnen reageren op de emails van DPD, dan probeert de chauffeur bij buren te leveren. Mocht dit ook niet succesvol zijn, dan krijgt u een kaartje in de bus op welk dichtstbijzijnde DPD pakketshop u het pakket af kunt halen (let op: legitimatie vereist).
Wilt u de bestelling laten afleveren op een Post NL Servicepunt? Dat kan! We laten het pakket dan het dichtsbijzijnde DPD servicepunt afleveren. U ontvangt van ons bericht op welk servicepunt u de bestelling kunt ophalen.
Omdat we in Amsterdam zijn gevestigd leveren we op verzoek binnen de ring* ook door de week in de middag (* m.u.v. IJburg). U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven bij 'opmerkingen'.
Als u binnen 14 werkdagen nadat de bestelling bij u is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren tegen restitutie van de aankoopprijs. Voorwaarde is wel, dat de originele factuur wordt meegezonden en dat het artikel niet beschadigd is.
Voor retourneren van producten, neem even contact op met Vindict: 020-4706050 / mail@vindict.nl
Voordelen eigen account