Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op druivenras
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op producent
Zoek op smaakprofiel
  • Wit
  • Rood
  • Rosé

Klantenservice


Heb je vragen? Wil je graag advies? Of heb je wellicht suggesties? Laat het ons weten:
Bel: 020-4706050 (ma-vrij, 9.30-17.30 uur)
Mail: mail@vindict.nl 

Vindict Bezorgservice


We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw bestelling snel, helder en naar wens verloopt. Hieronder lichten we het bezorgproces graag toe. Heeft u vragen? Bel ons: 020-4706050 (ma-vrij, 9.30 - 17.30 uur) of stuur een email naar: mail@vindict.nl. 

Ook voor spoedbestellingen kunt u het beste even bellen (020-4706050). Het is soms mogelijk dat Vindict de bestelling direct zelf even aflevert in de buurt van Amsterdam. 

 

Hoe snel wordt geleverd?

1. Standaard bezorgservice
Voor 13 uur besteld is de volgende dag in huis (m.u.v. zon- en feestdagen). Speciaal verzoek voor de chauffeur? Zie hieronder*.

2. Zaterdag bezorgservice
Bestellingen die door de week worden gedaan worden diezelfde zaterdag nog geleverd. Bestellingen vanaf vrijdag 13 uur worden de zaterdag de week erop geleverd. 

3. Ophalen in Vindict winkel
Twee keer per week worden de online bestellingen bij de winkel afgeleverd. We laten u weten wanneer de bestelling klaar staat in de winkel (Elandsgracht 113, 1016 TT Amsterdam). Bel ons gerust als u spoed heeft. Wie weet kunnen we aan uw wens voldoen. 

* Speciaal verzoek voor de chauffeur?
Geef dit aan tijdens het bestelproces bij het invulveld 'opmerkingen'. U kunt ook op de dag van de levering een briefje op de deur plakken met een boodschap voor de chauffeur.

 

Hoe verloopt de bezorgservice?

Vindict werkt al jaren met de bezorgservice van DPD/Vinologix. Zij zijn specialist in het leveren van wijnen. Hieronder leest u stapsgewijs hoe wij met DPD samenwerken om uw bestelling in goede orde afgeleverd te krijgen.

1. Aankondiging datum
U ontvangt binnen enkele uren tot 2 dagen (weekendbestelling) na de bestelling een email wanneer het pakket zal worden afgeleverd. Komt deze bezorgdatum niet uit? Dan zijn de volgende reacties mogelijk:
- een andere bezorgdatum;
- een ander bezorgadres;
- direct leveren aan een pakketshop naar keuze;
- neerzettoestemming verlenen om het pakket bijv. in de schuur te zetten.


2. Aankondiging verwacht tijdvak
Op de bezorgdatum zelf ontvangt u een email met een tijdvak van 60 minuten, waarbinnen de chauffeur af komt leveren. Tot een half uur voor het tijdvak kunt u nog reageren en aanpassingen doorgeven. Daarnaast kunt u via een interactieve kaart precies kunt zien waar de chauffeur zich bevindt. 

3. Niet thuis?
Mocht u bij bezorging niet thuis zijn en niet hebben kunnen reageren op de emails van DPD, dan probeert de chauffeur bij buren te leveren. Mocht dit ook niet succesvol zijn, dan krijgt u een kaartje in de bus op welk dichtstbijzijnde DPD pakketshop u het pakket af kunt halen (let op: legitimatie vereist). 

 

Servicepunt levering (afhaalpunt)

Wilt u de bestelling laten afleveren op een DPD Servicepunt? Dat kan! We laten het pakket dan het dichtsbijzijnde DPD servicepunt afleveren. U ontvangt van ons bericht op welk servicepunt u de bestelling kunt ophalen. 
 

 

Speciale Bezorging Amsterdam

Omdat we in Amsterdam zijn gevestigd leveren we op verzoek binnen de ring* ook op woensdagavond tussen 18.30 en 20.30 uur en door de week in de middag (* m.u.v. Noord en IJburg). U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven.

 

Herroepingsrecht


Als u binnen 14 werkdagen nadat de bestelling bij u is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren tegen restitutie van de aankoopprijs. Voorwaarde is wel, dat de originele factuur wordt meegezonden en dat het artikel niet beschadigd is.

Voor retourneren van producten, neem even contact op met Vindict: 020-4706050 / mail@vindict.nl

Vindict Bezorgkosten


We hanteren graag heldere bezorgkosten:
> Bestelt u voor minder dan 50,- euro? Dan betaalt u 4,95 euro bezorgkosten.
> Bestelt u voor meer dan 50,- euro? Dan betaalt u geen bezorgkosten.
> Komt u de bestelling afhalen in de winkel? Dan betaalt u natuurlijk geen bezorgkosten. 

*In het geval van speciale wijnprijzen of specifieke afspraken kunnen bovenstaande bezorgkosten afwijken.
** Voor levering op de Waddeneilanden en in het buitenland gelden afwijkende tarieven.

 

Vindict Betaalmethoden


U kunt bij Vindict op allerlei manieren betalen voor een bestelling:Betaalmethoden Vindict
> via Ideal
> met een creditcard (Mastercard, Maestro, Visa)
> via PayPal
> met een bankoverboeking*
> of in overleg met ons: op rekening.

Wilt u op rekening bestellen? Neem dan even contact met ons op. 
U kunt ons bellen op: 020-4706050 of per e-mail: mail@vindict.nl.

In uitzonderlijke gevallen kan er niet op rekening worden gekocht of 
kunnen wij vragen om een aanbetaling.

* Bankoverboeking: u ontvangt een email met het rekeningnummer om de bestelling te kunnen betalen. Zodra wij de betaling hebben ontvangen wordt de bestelling verstuurd.  

Vindict Contact


Vindict VOF - Kantoor & Distributie Centrum
Veemarkt 104
1019 DE Amsterdam
mail@vindict.com
Tel: 020-4706050 (ma-vrij, 9.30-17.30 uur)

Vindict Winkel
Elandsgracht 113
1016 TT Amsterdam
Tel: 020-7859081

Openingstijden winkel
> maandag: 11 - 18 uur
> dinsdag: 11 - 19 uur
> woensdag: 11 - 19 uur
> donderdag: 11 - 19 uur
> vrijdag: 11 - 19 uur
> zaterdag: 10 - 18 uur
> zondag: 13 - 18 uur


KVK nummer: 69039313
BTW-nummer: NL857701770B01
IBAN: NL19ABNA0247818534 (ABN AMRO), tnv Vindict VOF, A'dam. 
BIC: ABNANL2A

Even geduld a.u.b.