Home » Bezorgservice

VINDICT BEZORGSERVICE


We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bezorging van je bestelling snel, helder en naar wens verloopt. Hieronder lichten we de bezorgkosten en het bezorgproces graag toe. Heb je vragen? Bel ons: 020-4706050 (ma-vrij, 9.30 - 17.30 uur) of stuur een email naar: mail@vindict.nl. 

Ook voor spoedbestellingen kun je het beste even bellen (020-4706050). Het is soms mogelijk dat Vindict de bestelling direct zelf even aflevert in de buurt van Amsterdam of dat we zeer snel kunnen leveren via de service van Fadello Same Day Delivery (voor 13:00 uur besteld, dezelfde avond bezorgd). 



Wat kost bezorging?


Vindict hanteert heldere bezorgkosten:

> Bestel je voor minder dan 70,- euro? Dan betaal je 4,95 euro bezorgkosten.
> Bestel je voor meer dan 70,- euro? Dan betaal je geen bezorgkosten.
> Kom je de bestelling afhalen in de winkel? Dan betaal je geen bezorgkosten. 

*In het geval van speciale wijnprijzen of specifieke afspraken kunnen bovenstaande bezorgkosten afwijken.


Hoe snel wordt geleverd?


1. Standaard bezorgservice

Voor 13 uur besteld is de volgende dag in huis (m.u.v. zon- en feestdagen). Speciaal verzoek voor de chauffeur? Zie hieronder*.

2. Zaterdag bezorgservice
Bestellingen die door de week worden gedaan worden diezelfde zaterdag nog geleverd. Bestellingen vanaf vrijdag 13 uur worden de zaterdag de week erop geleverd. 

3. Ophalen in Vindict winkel
Twee keer per week worden de online bestellingen bij de winkel afgeleverd. We laten je weten wanneer de bestelling klaar staat in de winkel (Elandsgracht 113, 1016 TT Amsterdam). Bel ons gerust als je spoed hebt. Wie weet kunnen we aan je wens voldoen. 

* Speciaal verzoek voor de chauffeur?
Geef dit aan tijdens het bestelproces bij het invulveld 'opmerking'. Je kunt ook op de dag van de levering een briefje op de deur plakken met een boodschap voor de chauffeur.


Hoe verloopt de bezorgservice?


Vindict werkt al jaren met de bezorgservice van DPD/Vinologix. Zij zijn specialist in het leveren van wijnen. Hieronder lees je stapsgewijs hoe wij met DPD samenwerken om je bestelling in goede orde afgeleverd te krijgen.

1. Aankondiging datum

Je ontvangt binnen enkele uren tot 2 dagen (weekendbestelling) na je bestelling een email wanneer het pakket zal worden afgeleverd. Komt deze bezorgdatum niet? Dan zijn de volgende reacties mogelijk:
- een andere bezorgdatum;
- een ander bezorgadres;
- direct leveren aan een pakketshop naar keuze;
- neerzettoestemming verlenen om het pakket bijv. in de schuur te zetten.


2. Aankondiging verwacht tijdvak
Op de bezorgdatum zelf ontvang je een email met een tijdvak van 60 minuten, waarbinnen de chauffeur af komt leveren. Tot een half uur voor het tijdvak kun je nog reageren en aanpassingen doorgeven. Daarnaast kun je via een interactieve kaart precies kunt zien waar de chauffeur zich bevindt. 

3. Niet thuis?
Mocht je bij bezorging niet thuis zijn en niet hebben kunnen reageren op de emails van DPD, dan probeert de chauffeur bij buren te leveren. Mocht dit ook niet succesvol zijn, dan krijg je een kaartje in de bus op welk dichtstbijzijnde DPD pakketshop je het pakket af kunt halen (let op: legitimatie vereist). 


Servicepunt levering (afhaalpunt)

Het pakket wordt door DPD geleverd bij de door jou geselecteerde DPD pakketshop. 
 

Speciale Bezorging Amsterdam


Omdat we in Amsterdam zijn gevestigd leveren we op verzoek binnen de ring* ook op woensdagavond tussen 18.30 en 20.30 uur en door de week in de middag (* m.u.v. Noord en IJburg). Je kunt dit tijdens het bestelproces aangeven.


Herroepingsrecht


Als je binnen 14 werkdagen nadat de bestelling bij je is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kun je deze aan ons retourneren tegen restitutie van de aankoopprijs. Voorwaarde is wel, dat de originele factuur wordt meegezonden en dat het artikel niet beschadigd is.

Voor retourneren van producten, neem even contact op met Vindict: 020-4706050 / mail@vindict.nl